Första jobbdagen

Ååååh, säger jag bara. Och de här är bara första dagen av 2 veckor!!!! Jag hade gjort mycket för att vara inne på den 2a veckan nu, men de är väl inget jag kan göra så de är bara att kämpa på. Imorse åkte vi hemifrån typ halv 8, var på jobbplatsen runt 8 - halv 9, sen var de bara att köra igång, instruktion om hur fyrhjulingen fungerar, sen var de bara att hämta en massa grenar som pappa & Viktor fäller ner. Efter denna första dag har jag fortfarande inte lärt mej hur man backar med den, och jag måste erkänna att jag tappa jättemycket, jag vart jättetrött, värmen slet ut mej och alla måsten också :o men imorgon kommer farmor och farfar och räddar mej, jag ska med dom och småkillarna och bada, sen följer vi nog med dom hem och sover kvar där en natt. Sen är de dags för mej att ta nya tag och åka dit igen. Får se om jag får med mej Becca så att jag får ha nån rolig dag iaf.

Jag tycker egentligen att de vart en helt okej dag, men de blir enformigt och jag klarar faktiskt inte av de själv! De är jättemycket jobb att göra för mej som inte är van, och de går mycket snabbare om man är 2. Jag förstår ju att dom måste göra sina jobb, menmen de blir nog bra, dagarna blir nog bättre o bättre, och jag slutar nog på toppen.


använd bild, men ser jättetrött och sliten ut nu, så tar ingen ny.

Nu iaf, så ska jag sätta mej i soffan och kolla på Walk the line. & som ni vet har ju jag haft nyttighetsveckor, och jag tänkte faktiskt låta mej äta lite godis idag, men eftersom att jag inte sluta så tidigt som de var tänkt så blev de inte så. Men får se de som att jag sparar de till imorn ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0