Inatt åker vi:D

Hade jättekul igår i Skylle, trots vädret. De vart jättekallt efter ett tag men sånt får man väl tåla. Och jag var ju smart så jag plattade håret innan men så fort de är fuktigt ute så blir de lockigt igen (hatar de) , så när de regnade så mycket som de gjorde blev mitt hår vågigt såklart. Men vi hade kul iaf.
&jag är sugen på att åka dit idag igen, orkar inte bara sitta inne och packa packa packa. För jag är snart klart med mitt. Men de lär jag nog få göra ändå. De är mycket som måste göras uschfy ja.

Har iaf börjat packa nu, men jag vet inte ifall jag kommer ha användning av ens hälften av kläderna jag har lagt fram? Och jag utgår ifrån att de är varmt uppe, för jag har bara tagit fram sommarkläder.. & jag vet inte ifall all min packning får plats i min IFK-väska. Haha, de blir kul.
Kommer inte skriva mycket här nu när vi är där uppe, men kommer nog kunna göra de nångång. Så de blir en bloggpaus ett tag(yy .


hoppas på bättre väder iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0