Leave this town

Nu sitter jag ensam hemma, de andra ska ut på sjön. Själv ska jag snart ta bussen hem till mamma. Var väldigt längesen jag såg dom så de ska bli roligt.
Idag är jag ledig från jobbet ~ eftersom att de skulle bli rätt bra väder så tänkte vi att vi skulle åka ut allihoppa. Men jag åker alltså hem ist.
Nu har jag packat mina 2 väskor till 1. och de är rätt lyckat att få ner allt för att vara mej! hihi.

 satt och leta efter bilder, hitta ingen precis (lägger aldrig in mobilbilder på min dator hos pappa)

förresten, gubben som jobbade på kyrkan där vi jobbade, hade sagt till pappa att han skulle hälsa till mej, att jag hade gjort ett jättebra jobb, och att jag hade städat så fint så att dom hade nästan inget att kratta upp! vad glad ja blir hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0