Wake up on the wild side

Igår så skulle bestämde vi oss för att vara vakna så länge som möjligt. Frida sa 5. Lätt, tänkte vi.. Men de visade sej att de var jobbigare än vad vi trodde! Vi kollade på filmen 'på smällen' och hade en massa godis och dricka, men Frida satt och halvsov och jag skratta åt filmen (trots att jag sett den 511 ggr) , men till slut så stängde vi av den. Så vi gick upp och låg först och prata, men sen kom vi på att vi skulle sminka oss.









Frida somna halv3, och jag ville inte vara vaken själv så de vara bara att försöka somna även ifall jag var jättepigg. Men de gick nog rätt snabbt ändå. Imorse så hörde jag att de regna/åska rätt bra, men jag gillar de ju, så jag kunde somna om. Men nästa gång jag vaknar till så skriker Frida 'shiiiit' och då åska de jättemycket. Hon tycker verkligen inte om åska haha.
Vi låg kvar ett tag, sen kom Melker och Miranda in och börja plåga oss. Hoppa i sängarna, sen så lärde Frida dom att jag visslade fult, så varje gång jag visslade skulle dom slå sin hand på min mun. Såklart gjorde dom de och jag trodde ibland att tänderna skulle låssna haha.

La oss: runt 3
Vaknade: halv 12 (tror ja)

Nu ska jag vara social. Den här helgen har gått för snabbt och imorgon ska jag tillbaka till Örebro för att sen jobba i veckan. Jippie. en ny plats med massamassamassa träd på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0