Never say never

Har precis kommit hem efter en 10 timmars dag på jobbet, klirr i kassan haha. Vakna halv 6, och de var en kvart innan klockan skulle ringa. Snacka om otur! När jag gick upp var jag astrött och har varit de hela dagen. De har varit full rulle ingen vila här inte! I helgen ska jag nog hem till mamma, och de ska bli asskönt. Känns som att jag inte träffat dom på väldigt länge.
Idag var min 3e dag där, och den första har vart den allra värsta hittills. Jag kan inte förklara den var så sjukt tråkig! Jag var asstressad (som jag annars inte brukar vara) och skulle vara överallt, och jag hann verkligen inte med. + att jag skulle köra den svåraste vägen också, och de gjorde att jag stod mycket still. Nu har vi flyttat oss och nu går de mycket bättre, skönt för mej.
Jag skulle kunna somna nu haha. Men före de så måste jag springa till Ica och fixa lite, sen ikv blir de väl tv och äta som vanligt.

När jag kom hem så duscha jag direkt, och när jag skulle ta ur min toffs så fastna den på topparna! Tror att mitt hår har blivit lite sssshletet. Måste nog göra nånting åt de, för snyggt är de ju inte direkt. De var nära att pappa fick klippa bort toffsen, men han klarade de ändå.
Jag skulle vilja göra något nytt och fräscht med mitt hår (men att ändå behålla längden) funderar på detta som jag tycker är snyggt:


Hittade ingen jättebra bild, men iaf.
Jag vill tunna igenom mitt hår, de är astjockt och visst de är fint, men jag vill ha tunnare för då tycker ajg att de känns fräschare. Sen vet inte jag ifall jag skulle passa i mittbena, jag får testa mej fram! nee nu ska jag springa, ha en bra kväll får se ifall jag bloggar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0