Söndag 4/7

Lite dålig uppdatering här. Igår var vi ju ute på sjön, och när vi kom hem så kolla jag först på matchen, (Spanien-Parauguay) och de blev en skön vinst till Spanien! Och de var den mest spännande match jag har sett tror jag, allt som kan hända, hände i den:
*ett bortdömt mål
*straff till Paraguay ---> miss
*några sek senare, straff till Spanien ---> träff, men de spanska spelarna sprang in för tidigt när straffen sköts..
*straffen går om ---> miss
*efter en död stund så gör Spanien sitt mål!

David Villa
fyfaaaan vad snygg!

och kolla här vad Torres har förändras


och nu



man han ser också rätt bra (y) haha

Nu ska jag & Melvin bada i poolen, bloggar mera senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0