Stek som vanligt

De blev att dra ner till Harge poolen imorse, kom hem för ett tag sen. Jag bada i poolen idag även fast jag lovade mej själv att inte göra de :'(
asäckligt vatten där ju, & man betalar ju för att förstöra sej själv tycker jag haha.
Dessutom är de ju "jättekul" när man har gjort allt som går där . jaja inget mer klagande för mej får skylla mej själv för att jag följde med isf.

Nu ska jag väl gå & packa, för snart kommer pappa och hämtar mej. Vet inte direkt vad som händer i helgen, bara att vi troligtvis ska ut med båten imorn, och jag ska tydligen testa vattenskidor & tub. Har bara åkt de sista, men skidorna har jag aldrig testat så de blir kul .

+ att jag tror att jag fick l i t e mera färg iaf. Jag trodde inte att jag kunde få mer men de kan jag allt!


hellre sjön än pool :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0