Vill inte att sommaren ska ta slut !

Ahh vädret är så härligt :D. Vi var värda en bra somamr med bra väder efter den vintern, men ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen de blir ju asvarmt!
& Jag längtar nog lite till hösten, att ta på sej skönare/mysigare kläder som är varma kolla ännu fler filmer (som att jag inte redan gör de.) men ändå.

Dagen idag har vart aslång känns de som , eller har iaf gjort mycket. Har tagit lite lite bilder:





Vi cyklade ner till Harge, jag & Manne minigolfade.



sen cykla vi hem igen. jag, mamma, melle & pandan körde nåt grodspel på studsmattan x)





& när Rickard kom hem åkte vi en sväng ner till Harge igen, men idag var de bara barnen som badade.









Rickard grände gropar som vi fick stå i, men de vart nästan inga bra bilder .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0