En båttur, ett dopp och ett par timmar senare ;)

Vi åkte ju en bit ut på sjön, och vi blev asblöta! Elina hade dragit ihop luvan & hade några extrajackor på sej, & sen solglajjerna på de hah.

När vi hade lagt till med båten, så skulle jag & Robin ta en sväng och gå lite i vattnet. Vi gick till en annan ö - för de var jättegrunt och de var inte mycket mer än till knäna.
Efter ett tag så kom de jättehala stenar, o de gjorde asont att gå på dom så jag skulle kolla på min fot och då for jag åt sidan! Där låg jag och typ skrek "neej" sen när jag stod upp igen så hände samma sak igen.
Kom på att min mobil låg däri, så jag tog upp den och då var det nåt annat språk x)

När vi skulle hem så var dt nåt som var knasigt. Vete fan vad det var, men vi stod stilla ett tag men vi överlevde (Y)
 
Jag & Beccis för några år sen :) de finns verkligen inga bilder som vi är normala på! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0