Om dagen,



Enda grejen som jag köpte idag! Skulle egentligen inte köpt nån mascara nu eftersom att jag försöker gå osminkad (tänkte att jag skulle slippa lägga pengar på de nu) men de var extrapris och sånt gilalr jag, så jag var tvungen.

Förutom att gå på stan så fikade jag & Becca, och att vi var vid vattengrejen och kollade när folk slussade med båtar.
Har aldrig gjort de innan faktiskt, och de ska jag prova nån dag har jag bestämkt mej för x) Tur att jag har Rickard för de blir säkert inte svårt att få med honom.

Hade tänkt att gå ut och gå nu, men tror inte att de blir så.
Får nog gå ut i trädgården & spela fotboll eller nåt sånt istället .

& Jag hoppas att de blir bra väder imorgon :D


Kommentarer
Postat av: LindaViola - med bebis i magen!

Svar: ja, verkligen :)

2014-02-07 09:21:28
URL: http://LINDAVIOLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0