Sweet fifteen!

Underbar dag!

Lite av det jag fick:
* kläder
* får ta hål i navlen ;p
* parfym (nu är jag hel igen)
* Lady Gaga - The fame monster
* Adidasväska
* bh
Sen var de mera men jag kommer inte ihåg haha!
Tack mamma o alla i familjen <3

Dagen:
Börja med att jag kom till skolan, blev påhoppad av alla som grattade, tack så mycket alla sötnosar! :D
Fick presenter från Beccis, men så blev de lite brådis till bussen, för då skulle vi åka till Örebro.
När vi hade kommit en bit på vägen (och hämtat upp alla) så börja hela klassen att sjunga Ja må hon leva för mig, med den där mikrofonen i bussen x]
Dom sjöng jättefint hihi

Sen kom vi till Örebro, vi fika. Sen gick vi på stan. Har skrattat åt Clas och Anton hela dagen typ. Vi testade en massa kläder och valde ut kläder som Marcus skulle testa.
Sen så mötte vi Bea (so-lärare) som skulle gå med oss inne på tinget. Där såg vi en rättegång, var rätt okej att se ändå.

Sen gick vi och satte oss vid massa bänkar, och de hände ju såklart massa grejer då också. Bilder fån min underbara och knasiga dag kommer när jag har fått tillbaka min kamera :D

segertecken! se upp för 15åringen
jag tar mina egna vägar och tänker inte stanna. jag ska inte göra som alla andra!
mitt år som 15 ska bli bra - jag ska gå mina egna vägar. vara mig själv :)


Tack alla som gjorde min dag bra! Ni är underbara!
fin (trött bild, de är direkt på morgonen)




i Örebro









 min glada klass haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0