äntligen

Riktigt seg dag i skolan, usch jag har inte saknat de alls! Blev därför glad när klockan var runt och ett och jag blev tvungen att gå. Då skulle jag till Örebro (tandl) och då kan ni ju gissa vad som hände..

Tandställningen där nere rök äntligen idag! Så jag är nu en halv tandställningstönt. Känns bra. Men jag undrar varför jag var tvungen att vara så envis för? Hade jag inte tjatat på dom så hade jag ju inte fått den. Men jaja nu är de gjort och snyggt blev de såklart. Men den där uppe är kvar, så vi får se när den åker.

Sen blev jag hemskjutsad, och var då ensam hemma. Så galet kallt är de nu ;s Får ju gå med vinterjackan inne..

och sen kom skolkatalogen idag ;D. man ser lite av klassen här iallfall. Blev inte heeelt nöjd men de kunde helt klart blivit värre.




glöm inte pensionärsjävlar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0