Askersund vs Kumla.

Vinst tillslut, med 4-2. Vi låg under rätt länge men vi kämpade på rätt bra. De var nog ingen som egentligen trodde att vi skulle komma upp igen men eftersom att alla verkligen ville så gjorde vi de.

Innan matchen idag, så gjorde jag väl inte så mycket egentligen. Gick med Manne till en kompis, så jag passade på att ta en promme. Jag städade huset, och gjorde fint på rummet. Sen gjorde jag mat också.
Jag är grym på pangkakor!
Kom just på vilket tråkigt lov jag kommer få :( en massa jäkla plugga hela tiden, har 4 prov då när vi kommer tillbaka + en inlämning. Så de är väl de jag får roa mej med imorgon, men jag vill hitta på en massa och sånt kommer inte av sej självt.

Nu ska jag slänga mej vid tvn !











bara en massa fina bilder. jag saknar !



Och sen;

Tack snälla söta rara lilla bästaste underbaraste Johäääänna som tog bort fula bilder på mej (som hon lagt ut) på fejjan! Tack jag är glad för de hahah! :)







Lite av Johanna genom åren! Sötnos

Kommentarer
Postat av: JOHANNAAAAA

men nicole då :P

2010-11-01 22:10:42
Postat av: nicole

hehe ;) de var ju inte ens i närheten av de andra (a)

2010-11-02 09:45:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0