En månad kvar till julafton! ;D

De här året har gått vääääldigt snabbt. Bara från sommarlovet, de känns inte som att de var längesen vi börja. Men snart är de dags att sluta igen (jullov). Fan vad gött de ska bli! jag längtar verkligen
Och så har de kommit en massa snö idag också , jag älskart!
Men, en dålig sak är ju alla jäkla snöbollar och snömölningar. Idag innan jag skulle på bussen så kom Anton och tröck upp en massa i ansiktet på mej :( inte okej! Försökte ge igen lite men då skulle ju på bussen så de blev inte så lyckat.
När jag kom hem så satte jag mej och plugga lite biologi, sen kom Henke hit.
Nu har han precis åkt så jag ska väl sätta mej med biologin igen. Vi börja med de förra fredagen typ och har prov på fredag?  härligt...
-----

 kolla mitt hår ! de har blivit jättelångt nu ;D men nu är jag sugen på att göra något med de ;)


Kommentarer
Postat av: anita

Henke???????????????? ;)

kram <3

2010-11-24 21:35:29
Postat av: nicole

hehe japp :) kramkram <3

2010-11-24 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0