Fredag 5/11.

Usch vad jag ångrar att jag inte hittade på nånting de första dagarna på lovet :o nu är de snart skola igen och jag orkar inte med allt som ska göras då. Litelite skoltrött kanske, men de är inte så länge kvar så är de jullov. De blir trevligt de och jag längtar.
Senare idag ska jag till pappa, får se vad som händer där. Plugga lär jag ju få göra men ska se till att hitta på lite annat som är roligare! Har ju lite att plugga till första veckan=SO- & kemiprov. andra veckan=matte & bildprov, något som jag ser väldigt mycket framemot, nooooot . Men de kommer nog gå okej ändå, jag är rätt säker på allt (förutom matten) men de är bara att sätta sej ner o traggla med de så ska nog de också gå. Nä nu ska jag gå å göra nåt åt den här dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0