Hoppet är de sista som överger dej ;)..

Dagen började sämst! Först orkade jag knappt gå upp när klockan ringde, sen stod jag och lockade håret lite för länge. När jag stod i hallen så åkte bussen förbi.. Surt! Så jag skrek åt mamma och Rickard :o hoppsan, de bor visst ett galet litet monster i mej. Tur att den inte är framme ofta ;).
De var bara att hoppa in i bilen och bli bortskjutsad till en senare hållplats, så jag hann iallafall med.
I skolan så började jag piggna till lite. Hade ju matteprov idag. Tyckte inte att de gick jättedåligt, men de vet jag inte än såklart. Men Johanna (mentor/mattelärare) skrev att de lutade att hon var tvungen att bjuda på tårta för alla hade nått minst G! så än finns de väl hopp..  Bra klassen :)

Jag har bäst rektioner på ljud och ljus i min NO-grupp .. Den ni !  Fick förresten vg på kemiprovet!



jag och Rasmus! Jag passa galet bra i hans keps ;D annars passar jag inte alls i keps men nu har Rasmus fått en ny kompis


& Becca följde med mej hem som jag skrev förut..













Sen fick Becca leka lite häääst med besatta små barn :)




Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack gode gud för att vi inte behöver träffa det monstret så ofta ;)

2010-11-16 22:43:31
Postat av: Nicole

hahahahahhahah!

2010-11-17 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0