snö snö, bara massa snö.

Helgalen dag idag!

Började med HK-39/42 på provet! Wuhuu, pluggarn ;). Efter de hade vi idrott och vi körde volleyboll. Hahah vad kul de var! Hade världens sämsta lag typ men roligt hade vi. Men jag är grym på att serva! De var nog de vi vann poäng på.. Haha nu ska jag sluta skryta. Dagen flöt på snabbt. Sen när vi skulle ha spanska så kom jag på vad de är jag inte gillar med snö - snöbollar/snömölning/snökrig.
På den långa vägen ner till spanskan (jag hatar att de är i husen länsgt ner!!!!) så klarade jag mej undan rätt bra. Men för Rebecca min kära vän, slutade de inte likadant :/







de var såklart inge roligt att se henne ligga där, och jag ville hjälpa henne.. Men dom låste dörren så jag kom inte ut.. Tyvärr ;)

Men jag behövde inte oroa mej för att vara utan. När vi skulle ner till bussen (jag, Sandra Cajsa & Frida) så såg såklart Anton, Per och Edvin sitt tillfälle. Då låg jag nere på backen med 511 människor på mej och all snö på mej. I tröjan och överallt :( kaaaaaaaaallt..



nuuuu ska jag lära mej 50 ord i samhällskunskap, som jag har prov på imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAHAHAH jaa, det var bra :D

2010-11-10 18:55:22
Postat av: Anonym

hahahha va? ;P

2010-11-11 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0