Söndag 21/11.

Lite om helgen


i fredags åkte jag till Becca, till slut ;). Stod å vänta på bussen och den var jättemycket försenad. Så jag gick hem igen (de är ju precis utanför dörren typ) och sen när jag stod på trappan så kom den -.- fan vad trött jag blir! Men Rickard kom då så han skjutsade mej till en annan busshållplats så att jag hann in.
Sen gick jag till skolan å hämtade mina vantar, o efter de kom Becca och Zenitha och hämtade mej. Vi åkte hem till henne kolla film å så där. Sen åkte ja hem igen .

Igår så spelade ja match i Nora. Inte mycket att säga, men nån gång måste ju även vi känna på hur de är att förlora. 4-2 blev de, och vi hade dom värsta domarna nånsin! Först var dom jätteförsenade, och sen kunde dom inte ens döma! Allt till Nora hela tiden. Dom dömde till och med bort ett mål för oss :s

Idag så skulle vi egentligen åkt till Kumla för att se när Manne splade matcher (innebandy). Men de blev inte så. Jag sov till halv12, så sjukt skönt men lite ovanligt.
Har väl inte hänt så mycket idag heller, jag har bara städat typ. Skulle behöva göra lite skolgrejer men de orkar jag inte. Får väl se hur de blir med den saken ;).



jag vill ha mer snööööö :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de ser ut som jag är kobent eller vad man säger ;P

2010-11-21 17:52:43
Postat av: nicole

haha men så där ser du ju alltid ut? :o

2010-11-21 21:27:18
Postat av: nicole

nejdå :* du gjorde bara dej till på nåt konstigt sätt ;)

2010-11-21 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0