all that she wants.

Jag är; hes, trött, hungrig → och klar med G-delen på undersökningen . Så nu fortsätter jag med resten imorgon och på onsdag. De blev inge springa idag eftersom att jag säkert blir sjukare då :/
Fick tillbaka svenska recensionen och uppsatsen idag ; VG på båda. Blev väl rätt nöjd med de tror jag.
I veckan nån gång så ska Frida färga mitt hår , men jag vet inte ifall jag vill bli mörkare eller ifall jag ska sätta in ljusare slingor. Vill vara mörk eftersom att jag tycker att jag passar bättre i de, och att de är skönt med mörkare när de är höst/vinter. Men får ändå lite ångest när jag tänker att jag var ljus innan . Och mamma påminde mej;





men hon har också testat mörkt men ändå . sorgligt.


 & förresten , fan vad snyggt de är med gröna jackor :o är jättesugen på att skaffa de , får nog prata med mamma (a)


Kommentarer
Postat av: hehehihi

du va fan lik henne in nan du färga :oo

2010-10-19 20:07:55
Postat av: hehehihi

du var lik henne innan du färga :oo

2010-10-19 20:08:47
Postat av: Nicole

hehe jasså

2010-10-20 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0