Är i full gång.

Fick sovmorgon till 05.50 idag. Men de hade kvittat vilket som vakna tidigare och tyckte att de var galet kallt. De är kallt vart jag än går, kylan förföljer mej . Ute är de storm, och de är de i mitt huvud också ! Tror det är kylan som jag gör mej lite deppig haha. Nejdå, idag ska jag iväg och praoa och de är bara att se de från den glada sidan. Dom fikar ofta där , men jag brukar bara ta en cola så ni kan ju fundera på hur galet mycket socker jag har och hur tokig jag är.(men cola är de bästa som finns).
Sminket är på / plattången är på / vilka kläder ska jag ha idag ? har problem med att hitta helsvarta kläder i min garderob så de får bli ett besök i mammas idag
igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0