Fotbollsavslutning/Becca/Första prao-dag!

Sen jag bloggade sist har de hänt mycket, skriver bara lite kort om varje :).
Igår så hade vi avslutning med fotbollen på hotellet, åt taco som varje år. Var jätteroligt, men tråkigt att vi inte var fler. Men vi ska fixa ihop ett lag till nästa år ! vi bara måste .
Efter de så åkte jag hem till Becca där jag sov. Vi spelade spel, kollade lite film/tv sen sov vi. Sen vakna vi. Gjorde oss i ordning, och åkte till praon!
Vi var på hotellet, de var jätteroligt! Dom var snälla och söta och allt var så avslappnat och roligt osv..

men nu är jag hemma, och de är så skönt! Har saknat min säng såhäääär mycket undet tiden jag har varit borta!

---------------------------




De är ju snart jul :o måste börja med julklapparna snart..
oooh hjälp, mina skolkort har kommit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0