Innebandydag!

Dagen har bara snurrat i ett. Började med att mamma och jag åkte in till Askersund till Becca och Zenitha, och vi åkte vidare till Örebro. Där skulle jag och Becca döma första seriösa matche som innebandy domare! (seriespel)

Var inte alls nervös när vi var där, men direkt när spelet var igång blev jag så jäkla osäker! Visste inte vad jag skulle söma när jag blåste, inte att jag inte ville blåsa ;p Men de blev bättre o bättre, och guu vad vi var bra för att vara första gången! vi klarar allt tjejen!♥

Efter att vi dömt åkte vi till Mberg där vi skulle äta. Mamma och Zenitha står i matkön, och jag och Becca satt och pratade. Jag kollade bort en liten stund och så hör jag något typ som att glas for i backen eller nåt. När jag kollar dit igen så sitter Becca där och har fullt upp med att försöka få något kvar i sin cola xd Som tur var så åkte flaskan inte ner på golvet utan på bordet men de räckte för att få stackars Becca knallrö i ansiktet haha.

Vi gick och kollade lite, och vi bestämde oss för att vi ska dit imorgon igen! Så nu har vi samlat en massa ide´er då är de bara att köpa imorgon då! Haha nej skulle inte tro de. Jag är för snål för de, men jag är sugen på nya kläder.

Efter Mberg så åkte vi tillbaka till Örebro igen, då var de dags för oss att spela mot Örebro Söder. Första perioden var händelsefattig (?) men de blev de ändring på sen. Vi gjorde mål. Dom gjorde mål. Jag gjorde mål. Dom gjorde mål.

Matchen slutade 2-2. Det är helt klart bättre än en förlust, men jag tycker inte att de var jämnt utan att vi hade 511 flera chanser på mål. Men men de blev som de blev!

Efter en härlig dag med bästavän så lägger jag in lite bilder på oss!












genom allt



finns såklart massormassormassor fler bilder men de här blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0