Ni glömde väl inte att de var Skäggdagen idag?

Säga "skägg-till-allt" dagen. Behöver nog inte säga att jag höll på att bli galen efter nån timme i skolan eftersom att killarna tog de jätteseriöst. Men vi klarade oss igenom den här dagen också, men de är ju inte så konstigt när man vet att de snart är lov! Så gööööööött.

Nu på kvällen så har jag tränat. Gick jättebra. Var hyper och sprang runt och de är bara bra, hade lite energi jag behövde bli av med. ;P

Sen när jag kom hem så kollade vi på Rosa Bandet galan. Fyfan, jäkla cancer!! bara förstör.






Nu hade jag tänkt att snart lägga mej eftersom att jag är jättejättetrött! Men imorn är de en härlig dag:
*de är fredag
*har 3 lektioner
*slutar vid 12
*sen är de lov!

Helt underbart.



Och sen får ni inte glömma att de är Pussdagen imorn också.. haha är de vi som är facebook slavar här i Askersund eller? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0