Saknar er tjejer !







Efter den här säsongen så har min "dålig-förlorare" sida faktiskt blivit bättre. Trodde aldrig att de skulle hända men det gjorde det. Vi spelade hur många matcher som helst, och förlora nästan alla. I början var vi okej, och förlorade med "låga siffror", men efter den här säsongen så ändrade vi på vad lågt innebär. Lågt för oss kunde innebära typ 7-0 , men i slutet blev det 2-siffrigt. Men vi gav inte upp. Det är det viktigaste iallafall. Vi kämpade på bra, och jag hoppas verkligen att det blir några år till. Det är en rolig sport så jag hoppas att vi får lag. :) Hade iallafall kul med er tjejer :)



Men istället nu så får vi satsa på innebandyn. Det brukar gå bättre där och hittills har det gjrot det också. Vi är ett härligt gäng där med, och vi är så bra. Hoppas vi fortsätter ha kul tillsammans (och de tror jag haha) Men med en ny sport så gäller det ju att köra . Fotbollen var kanske ett undantag men dålig förlorare är jag fortfarande och det är nog många som kan hålla med haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0