She's back in town.

Vart lite stressig förut. Men nu är jag hos pappa iallafall, ensam här eftersom att Dom är och hälsar på min kusin i Eskilstuna som precis fått diabetes. Så nu har vi två småkillar med de. Tråkigt! Men det kommer nog gå bra ändå.
Så nu ska jag försöka få igång deras tv, vilket inte är det lättaste. Dom har typ 17 olika kontroller , och jag har ingen koll alls. Trots att jag aldrig vet hur jag ska göra så brukar jag lyckas ändå, så får väl se om jag har samma tur idag.

Imorgon är de dags för tandl, och jag får nog köra lite hårdare taktik imorgon. Jag har inge tålamod kvar, jag orkar inte vänta. Snart ryker den tack vare mina egna händer heheh så de är väl dags snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0