Andra rycket

Haha, de där lät lite konstigt men jag är verkligen såå sur på våran dator!! Som sagt, tålamodet är lika med 0 och den är så seg och bara låter. Till slut blir jag tokig och bara trycker överallt så blir den ännu segare. Ungefär 511 st filhanterare kommer upp.. Blir tokig, skriker på mamma, slänger mej i sängen, skriker, sen ut och allt är som vanligt.
Då hade hon fixat datorn(y)
Hela dagen har varit seg och jag har varit trött. Har klagat rätt bra. Matchen förut var som en vanlig match mot oss, förlorade med tvåsiffrigt, men jaja de är bara att sopa under mattan.


min nya tröja, så snygg ;).

Sen ska jag och mamma skruva ihop den nya sängen så vi får se hur bra vi samarbetar tillsammans.
Förresten så fick jag nyss livstecken från Becca, hon är äntligen i Sverige nu. Hoppas att hon är brun, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0