Ett snabbt inlägg.

Helgen har varit jättebra - om man bortser ifrån kursen som var väldigt långtråkig och inte så rolig alls. Dagarna har varit intensiva och vi har gått igenom innebandy regler, från grunden. Kan säga att innebandy inte är en så himla lätt sport iallafall. 
   Så idag kom den stora dagen, då vi skulle visa hur mycket vi hade lärt oss, genom ett prov. Jippie, 3 av 17 klarade provet, och de var ingen i mitt lag (inte jag heller) haha bra gjort!
   Är de vi som fattar trögt eller dom som förklarar konstigt? Jag kan bara säga att jag tyckte att provet var as svårt. Första frågan var jättelätt sen försvann allt! Menmen, de blir omprov, jag var iallafall inte ensam!
   Imorgon så är jag ledig!! Men eftersom att vi har vääääääääldigt mycket prov/läxor/inlämningar i veckan så är det de som jag kommer få ta tag i imorgon.



& nu är de ensam mamma söker!! wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0