Helt vanlig tisdag..

Nu har jag suttit och kollat på Idol, och är galet besviken på Björn :o Egentligen så vill jag att han ska gå vidare, men de är ju inte så stor chans efter hans gjorde-bort-sej uppträdande. Men jaja man vet aldrig vad som kan hända ;).
Vad jag har gjort mer idag kommer de bilder om imorgon, ifall jag hittar mobilsladden. Jag är inte så duktig att hålla koll på den känner jag.
2 mindre bra saker är att jag är helt lost i skolan, iallafall med sjöundersökningen. Jag har knappt skrivit nånting på den! + att jag inte är så social här längre. Men de är andra saker som tar mer tid, men jag ska försöka att skärpa till mej lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah han gick inte vidare! :b

2010-09-29 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0