I can never tell myself I didn't try.

En helt valig onsdag med helt vanliga lektioner, inte mycket mer att säga om skolan. Jag tycker att skolan är rolig om man träffar rätt folk, och saker man tycker är tråkiga får man göra till roliga, de blir ju vad man gör de till. Man kan inte sitta och klaga och tycka synd om sej själv.

Igår så kollade jag och mamma runt på blocket (!) på en ny säng till mej, och vi hittade en perfekt, så nu är den köpt! Jag är glaad.
Sen kommer jag byta garderob med mamma (som inte var så svårövertalad hihi) så jag kommer bli jättenöjd med mitt rum.

Nu ska jag plugga so, sen ut och gå, sen tv. Är glad över att jag får vara frisk när alla andra verkar vara/har vart sjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0