6 april - 6 maj

Bara en månad kvar tills jag fyller! Wuhu

För övrigt så har jag rätt så sjukt otroligt tråkigt så funderar nästan på att lägga mej :o får kolla nån film eller nåt. Får ju inte heller glömma att tagga till skolan imorgon, eller? Sånt kan man inte tagga till. Men man får göra det bästa av det helt klart! Kan ju säga att man är ju inte direkt helt normal efter att h gått hemma i 2 dagar, utan att träffa alltför normala människor.

Eller ska vi skylla det på 1an? Samma nyheter, samma väder, samma intervjuer. Haha, helt hjärntvättad.
Får försöka klura ut vad det är fjärrkontrollen håller på med, och få den att funka igen. Den kan väl inte bara lägga av sådär? Saker ska funka, hela tiden, inte brejka. Men har inte tagit ut min ilska på det, för det blir nog inte bättre. Skulle jag göra det skulle jag nog till och med glad för 1an.

Men vad sitter jag här och tjatar för. Godnatt säger en övertrött Nicole då! Klockan är ju inte ens 10. Det är tragiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0