dyra sekunder.

Är nu hemma efter en kortisdag med bara 2 lektioner. Nu ska jag väl städa eller nåt, iallafall sysselsätta mej med nåt tills Henkepenke kommer.

Älskar vädret, det är sjukt vad jag har saknat det! Hoppas det håller i sej läänge. Och så måste det vara jättefint väder när jag fyller, kan ju påminna er om att det bara är en vecka kvar precis!! Jag har faktiskt inte haft en enda födelsedag med dåligt väder (eller en med åska, men det är ju inte direkt dåligt..) Så får hoppas på det även i år!
Lite som händer i veckan:

söndag: Johanna fyller ♥ och så ska vi inventera -.- kalas för Manne.

måndag: Manne fyller år, måste göra SO-grejer.
tisdag: Jag ska klippa mej.

onsdag: Becca fyller ♥

torsdag: Har nationellt prov i matte.

fredag: jag fyller, och så är vi lediga! uuunderbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0