godmorgon godmorgon.

Haha eller?
Idag ska jag träffa några hääärliga människor! Så för att vara i tid och kunna göra mej i ordning utan att stressa, så stallde jag klockan på halv10. Men det gick bara inte att komma upp, hade huvudvärk, så jag snoozade i en timme typ. Sen gick jag ner, åt frukost snabbt och nu sitter jag här helt i ordninggjord. Trodde att det var lite bråttom förut eftersom att jag inte är världens snabbaste på att göra mej i ordning, men nu är jag klar och har en massa tid över!

Men innan jag åker och träffar dom så måste jag springa på stan och köpa nya tights, för dom som jag hade med mej drog jag upp.. Kan ju inte springa runt med ett hål på dom, så jag får tjuvstarta shoppingen lite!

Dagen kommer bli grym! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0