Idag får vi påsklov, lalala

Och det ska bli sååhääääär skönt!
Hade problem med att komma upp imorse eftersom att jag var seg på att somna, så jag vet egentligen inte varför jag sitter här när jag har lite anant att göra?! Men det hinns.
Ska försöka bestämma vad jag ska ha på mej, har inga idéer, trååkigt.
Jag ska också plattta håret idag hade jag tänkt. På tal om hår; Jag funderar nästan på att klippa bort allt det slitna till skolavslutningen istälelt. (Har ju alltid tänkt att jag vill ha jäääättelångt och fräscht hår tills jag slutar 9an, men det blir nog ändrarde planer tyvärr.)
Mitt hår ser inte allt för bra ut. Men ska köpa lite grejer och se ifall det blir bättre, annars är det en korthårig Nicole ni kommer få se! Men jag ser inte framemot den dagen :((

Nu ska jag åka och ha skola ett litet tag, sen kommer Henke ! Ikväll ska jag till pappa och imorgon ska jag träffa tjejorna. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0