Snubbelfoten gästbloggar

Förklaring till rubriken är att Nicci tycker att jag är ganska klantig och slår mej på allt så hon och rickard kallar mej för snubbelfoten -.- ..så klantig är ja faktiskt inte bara så ni vet

Eftersom att hon är så smart att å skriker ut sitt lösenord till bloggen så tycker ja inte att de är mer än rätt att ja smiter in och gästbloggar lite ;) funderar på om ja ska byta lösenord bara för att jävlas lite... ne då blir hon galen (a)

aja iaf så är Sniglo (Nicole) i Stockholm med sin mamma och Anna idag å shoppar för fullt så ja sitter här hemma i Mariedamm och tråkar..

förresten så firar vi 3 månader på måndag bara så ni vet ;)

Bara därför så bjuder jag på en galen bild..


Jag älskar dej Niccipicci ;* <333  / Henkepenke


Kommentarer
Postat av: Pauline

asså heffaklumpen Nicci ska ju inte säga nå om klumpig :*

2011-04-11 17:23:26
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha äsch jag är inte alls klumpig ;)?

2011-04-11 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0