Söndag 24/4.

Nu har Becca och Johanna åkt hem efter ett jätteroligt dygn!
Blev att kolla några filmer igår, men jag vet inte om Johanna kan svara på vilka det var? Haha, lite uttråkad.. Först såg vi lite (för mycket) av Remember me, jättedålig som vi har sett innan. Vi ville se slutet men det gick verkligen inte att vänta. Sen hyrde vi Grown up's. Becca och jag har sett den innan, och vi tyckte att den var jätterolig som vanligt.

När vi satt och skrattade som galningar så undrade vi varför inte Johanna skrttade..hm.. då hade hon somnat ;).

Imorse så vaknade jag av att Johanna låg och läste, kvart i 7! Galen människa!

Nu när de har åkt så kommer nästa - Henke. Det blir alltså att åka till Örebro och träffa hela släkten för att fira Anna. Sen sover vi nog kvar till imorn..och då ska jag till Kristinehamn. Det låter som att det är långt dit :s i den här värmen jippi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0