Torsdag 7/4.

Har precis (eller för ett tag sen) kommit hem från henke. Men måste vara lite duktig nu, börjar faktiskt känna igen mej på den vägen nu, efter 3 månader. Inte dåligt måste jag säga. Men nej mitt lokalsinne är inte det bästa. Kanske borde oroa mej för Stockholm i helgen? Tur att mamma iallafall har lite koll, jag och Anna kommer nog se lite bortsprungna ut..

Imorgon åker jag till skolan för att ha nationellt prov, tydligen. Direkt på morgonen fram till nån gång vid 11. Sen slutar vi. För lektionerna skulle dras igång igen efter 12, men våran börjar 20i så det var ingen idé. Känns sådär, men det är inget att spara på utan bäst att göra det på en gång!

Förresten så fyller ju galna Carlzon år idag! Får nöja oss med den här bilden, från när hon strtade långdansen i julas!
Grattis! <3



ääääntligen helg imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du till stockholm? eller inte varför..men jaa haah :)

2011-04-08 14:18:18
Postat av: Anonym

Tackar så jätte mycket :D<3

2011-04-08 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0