Estoy muy cansado.

Ohh.

Tidiga mornar får bli kompenserade med tidiga kvällar, det är bara så.
Det är alltså snart dags för mig att sööva. Redan. Är sjukt trött.
Stora delar av spanskan är gjord & nu ska idrottsväskan packas. Vi ska vara ute imorgon. Mums.



Men det är okej, efter idrotten så slutar vi! :D Alltså 13.20. Så skönt. Och på fredagar slutar vi 13.10 så slutet av veckan är det ju inga fel på! Vi har inte många användbara sovmornar, men ska jag vara ärlig så går jag hellre upp tidigt och slutar tidigt.

Ha en bra kväll/natt/morgon imorn ;) . Vi får se om jag hinner på morgonen.. Inte lätt med allt man ska hinna med :)


Kommentarer
Postat av: juliaa

haha får vell se ;)<3

2011-08-24 21:27:53
URL: http://juliaasjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0