I-landsproblem

Ojojoj, blir inte alltid klok på mig! Skulle ''bara fixa lite'' innan jag skulle lägga mig, men här sitter jag och klockan är några minuter över 12. ;)

Iallafall, har handduken kvar i håret sen jag duschade, innan det städade jag av mina hyllor och gjorde fint. När jag inte kollar på skärmen och vad jag skriver, så hamnar ögonen på klädhögen....
har alltid fint och städat/rent på mitt rum (oftast) men inte när jag kommer hem från pappa eller någonannanstans och man är på väg till att packa upp, då ser det ut som hejkom&hjälp. Så grymt mycket kläder jag har, och såklart finns det sånt jag inte använder. Jag har problem att hinna med bussen på mornarna för att jag inte har en aning om vilka kläder jag ska ha. Kläder i överflöd. Stackars barnen i Afrika. Men får ta hand om det imorgon, för nu är det dags för mig att sova,faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0