Planering av traditioner

Nu är jag hemma på landet igen, mycket skönt! Ska landa i min underbara säng om ett tag, som jag har längtat efter den.

Sen jag bloggade sist har det hänt en hel del. Först gick jag ut på stan med pappas kort för att köpa nytt som behövs till skolan (lät visst som en snobb när jag sa så?! ;)) Iallafall så hittade jag lite som fick följa med hem.



Har redan rätt mycket hemma men även lite ska inhandlas imorgon!

Efter det så åkte vi till crossbanan och såg när Melvin åkte. Mycket duktig är han, är så stolt över mina syskon! ♥

Lite odetaljrikt nu.. men när hans träning var klar så skjutsade pappa in mig till Asund där Rickard precis tränat fotbollsungar & medan de höll på där passade jag på att ta en runda i elljusspåret, så skönt.









Nu är jag som sagt hemma..
Jag & Frida har börjat planera nu inför hösten. Skolan börjar på måndag och jag är faktiskt glad för det! Jäkligt skönt att komma in i rutiner och så är det så kul med allt nytt!

Jag hamnade i B-klassen, vilket betyder en dunderbra lärare & aschill schema! Glad som ett as!
& Även kul med allt nytt folk.

Men med shemat då; jag börjar senare vissa dagar så då ska jag & Frida mysa galet och göra lite till traditioner. Berättar mer om det sen, när vi är igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0