Sista inlägget den första Augusti

Hejhopp på er, jag sitter här och gäspar.. Är görtrött. Fattar inte vad det är med mig just nu! Men det är bara att ta sig igenom det, snart är jag som vanligt igen. Skärpning! Men kan nog inte sova än, måste hålla mig vaken ett litet tag till iallafall. Ska killa min sönderbrända Henricovich på ryggen.. tävla i spel på mobilen.. och.. sova!



Imorgon ställs klockan tidigt, för det väntas en runda in till Marieberg! Ska kolla det absolut sista nu. Men nu är det nog slut på sommarkläds-köp för mig eftersom att höstkläderna börjar komma in litegrann nu. Känns ju lite tokigt men det är ju snart dags! Men annars är det ju billigt med sommarkläderna.. hm.. näe jag vet inte hur jag gör, det visar sig. Ska inte sitta här och vela.. Onödigt inlägg nu känner jag :( Menmen, godnatt säger väl jag....

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Fyy! Du får sova på mage eller ta massvis av after sun :D haha jag kom och tänka på när vi hade hemkunskap med yvonne på lågstadiet, det var tider de! :)

2011-08-01 22:33:06
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0