Första & sista

Godmorgon! :)
En massa fix nu på morgonen. Ska till Örebro efter skolan så därför behövs det lite mer packning.


Men innan det så är det skola.. :( Idag är en extra jobbig dag, då vi ska ha den första och sista lektionen...Från 8.40 till 13.20. Haha oh!
Men jag ska fixa idrotten och engelskan så att jag kan skicka in dem, då kan jag bocka av ännu fler grejer. Sen ska vi börja med religionen... tar aldrig slut :P

To do - listan




Men tänkte protestera sen... för historia, svenska och religion (+ kanske naturkunskap) är sånt vi ska jobba med under lovet. Men vad är det då för mening att ha lov? MAN SKA ALDRIG PLUGGA PÅ ETT LOV! Varför valde jag en plugglinje ... :(
Men ska bli klar med så mycket som möjligt så att man kan njuta av att vara ledig sen.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hejsan hoppsan! :D

Har du en iphone eller känner någon som har det som du vill överraska med en liten present!?

Då är det så att jag lottar ut ett valfritt skal till en vinnare på min blogg! :D http://cjssong.se/2011/december/vinnare-av-biobiljett-samt-ny-tavling.html

Chansen att vinna är för tillfället ganska stor då ingen är anmäld än och man behöver inte ens skriva om tävlingen på bloggen! Nice va!? ^^ Skynda dig och va med! :)

Hitta dig för övrigt på bloggriket. ;-)

xx Cajsa

2011-12-15 19:08:56
URL: http://cjssong.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0