Håll i hatten , jag är hemma & jag lever;D;D;D

Hejhopp finisar, efter många om och men är jag hemma (och även i levande tillstånd).

Som ni kanske vet/märkt så blåser det lite ute, och att åka i en bil som är ganska lätt med en tjej som haft körkortet i några månader, kändes det lite osäkert.

En bild säger mer än tusen ord.



Här (ser) har ni ett par rädda brudar. haha puss på min tokstolla!

Men iallafall, vi såg filmen New Years Eve - SE DEN! Riktigt bra film måste jag säga.

 jag och Becca
 Jag med Beccas skrivbordspotatis/julemunken. We get thiiiiiis close.

Näero inte övertrött. Anyway↓

Härmed får ni 2 tips av mig: Se filmen och stanna inne när det blåser.
Puss å kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0