Humöret på topp!

Härlig dag :)
Började dagen med att öppna julklappar, ska inte vara hos pappa i år på julafton därför fick jag öppna klapparna vid frukosten. Mysigt! Sen fick jag skjuts till bussen som gick till skolan, där hade vi mys i klassrummet med en massa lekar och skratt. Efter det julshow och sen jullov!

När allt var klart i skolan så åkte jag & Henrik till Örebro. Tajmade tiden bra och kom då när pappa och Anna skulle ut på stan och luncha, så vi följde med dem :)



Ser ni vad mycket mat eller? :O De (3) andra sa att jag aldrig skulle äta upp och det visste jag ju själv. Så när jag var asmätt så tänkte jag ''ska fan trycka ännu mer så de får se att jag kan äta!!'' hahahah tjockisen som rullar ut från Saigon. Åt dock inte upp allt (långt ifrån) men lite mer än vad jag skulle gjort annars!



När vi var mätta och belåtna så gick vi en stund på stan, har en massa presentkort som jag tänkte shoppa loss med... så kom jag på att det snart är mellandagsrea så då ska jag shoppa massvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0