Shoes

 

 

 

 

Nöjd som bara den!! :)

Det första paret är dock bara halvt mina - men som sagt - det är bra att ha en mamma med samma storlek!

Jag har nu 'köpt' 3 skor på ganska kort tid, och då ska ni veta att jag inte är en sån som helst lägger pengar eller köper skor  [  men nu kan ni kan börja kalla mig för skogalning ;) haha  ]

Haha ne, men att testa skor är askul, men jag nöjer mig ofta med de som jag har (har en massa som jag tänker att jag ska börja använda men så är det nåt som är knas med dom, och så vill jag inte lägga mina pengar på skor när jag är i stan och så måste jag åka med mamma, och ja ni hör ju det är ju bara krångel!!)

Jag lägger mina pengar helst på kläder eller framför allt smink. Kanske borde fixa ny kategori här på bloggen där jag visar en massa sminkningar! ;)


MEN iallafall, här var skorna iallafall! Som sagt var är jag jättenöjd men nu blir det inge fler skor för mig på ett tag! Nu blir det bara kläder och smink, shihooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0