Staden och vishan

Torsdag & 8 december!
Jag gillar torsdagar starkt, inte bara för att vårat schema är extra bra då, men nära helgen och bra :) Idag är det en extra speciell torsdag då världens pappa firar sin födelsedag! Så grattis på han ♥
idag slutade vi tidigare än vanligt - kunde ta en buss till Öret 11.55 :D Så då åkte jag till pappa. Tajmade det riktigt bra för han var hemma för lunch. De sken upp riktigt när jag kom, oväntat besök och några dagar sen sist.
Sen tog jag en buss tillbaka igen för att möta upp Henkepenke, tog nästa buss hem till han och här är jag nu!
Vi har pluggat en massa matte, har prov imorgon. Kommer gå bra!
Efter skolan åker jag till Örebro med härliga tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0