Torsdagsmyset

Satt kvar i skolan och pluggade undan så mycket som möjligt tills Henke slutade idag. Skickade in en uppgift, lämnade in en och började på en tredje. Känns bra!! :)

Sen när han slutade tog vi tåget till Örebro och här är vi nu. Har myst vid soffan och kollat på tv och tjötat en massa men nu ska vi nog gå upp och bädda rent i lägenheten och krypa ner. Ska läsa lite i engelskaboken och sen kolla igenom svenska och referat, funderar på att ha provet imorgon så att det blir överstökat.

För övrigt känner att jag inte mår bra alls nu igen :( Hostar sönder hela tiden och alla bara tittar på mig som att jag håller på att dö. Men det är bra att det kommer nu så att jag förhoppninsgvis kan vara frisk på julafton!


image description image description image description

egoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0