Trängsel på rean & lunginflamation

Vi har hunnit med 2 rundor på stan, jag har köpt en kofta, trosor och en träningströja. På allt det jag köpte så var det antingen rea eller så hade jag presentkort. Ekonomisk tjej vare här! (eller så har man en ekonomisk pojkvän som säger att jag redan har allt.)


Som ni vet så har jag varit förkyld enda sen skolan slutade, jag hostar och det rasslar i lungorna. Igår gick det upp för mig att det kan vara lunginflamation ... men det går ju inte - är LIVRÄDD för vårdcentraler & sjukhus. Det görs så jäkla mycket missar på vårdcentraler/sjukhus så jag kommer säkert få en massa inflamationer och sen.... (Eller kanske inte, vi får ju inte veta allt bra som görs av läkare osv heller, men ändå.)
Ska väl pallra mig iväg ändå så jag kan släppa det, iallafall få veta om jag är suuuk eller om jag bara är en sån som inbillar mig att jag är sjuk :S:)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0