back to school

Har precis (nästan) kommit hem. De var lugnt i skolan, och vi hade faktiskt rätt kul. Fick tillbaka engelska recensionen, fick vg+ på den! De var jag inte beredd på, hade skrivit hyfsat lite så trodde på ett mindre betyg. Men de var ju bara bra! Fick kolla på spanskaprovet igen (men de fick jag se innan lovet) blev ett fint vg på de också. Eftersom att jag knappt hade pluggat på vissa delar av de innan så trodde jag på sämre men de gick bra där också (y)!Vi dansade också på gympan, de var jääättekul! Har aldrig sett Fjanton skratta så mycket!
& en sak till; vi har fått nya mattegrupper, en för dom som ska ha högt betyg,en för de som ska ha mellan och de som ska få godkänt typ, och vi fick hemläxa i matte!!! Hahah, som i 6an. Har inte haft de sen dess, de var ju kul. På tal om matte och 6an.. haha, jag funderar på att bli mellanstadielärare ;D. Jag var asbra på att förklara matte, och matten i 4-6 är ju svinlätt, + att man har alla de vanliga ämnena. Jag är smart idag!

Nu ska jag sluta tjata om en massa här, och drar mej till mberg istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0