bråttom

De går segt här måste jag säga. Men de är ju lov och jag har en massa annat för mej men slänger in några rader ibland (hahah.) Sen jag gjorde de sist så har jag gjort massor! Igår började dagen med att vi åkte ner till Harge för att grilla. De händer inte ofta och de är nog ganska så tur. Jag åkte dit i jeans, snacka om att man blev lite utskrattad!  Men de kommer nog aldrig bli en friluftsmänniska av mej inte. Jag trivs bättre inne ;D. Efter de så åkte jag hem, gjorde mej i ordning osv (och stressa) sen åkte jag till Henke och firade han eftersom att han fyllde igår, mys♥  Men nu, jag måste nog skyyynda mej lite. De är ju så att jag ska vara hos Becca kl 11, och de är inte alltför långt kvar dit. De kan nog vara så att jag sov några minuter för länge.. Ha en bra dag , för de ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0