de går som på räls

Har inte kollat datorn på jättelänge så jag hade mycket att kolla . Helgen iaf var asbra och jag hann med allt typ. I lördags så dömde jag och beccis småtjejer, sen åkte jag hem å henrik kom hit. Han sov kvar och sen igår så vet ja inte vad som hände? Jo vi va på stjärnsund och åt och tog brot julen (hehe första gången som alla kunde) . Idag , mina vänner var de en stor dag - jag gjorde som SJ och spårade ur. Så no more tandställning för mej, och jag kan rekommendera er att inte tjata på tandläkaren att dra på en räls bara för 'skoj skull' som jag gjorde! De va inte de smartaste valet jag har gjort i mitt liv, men bra blev de iallafall.

Efter skolan så drog vi med henrik och vi (jag) har pluggat matte. Egentligen behövdes de inte men har ju prov imorgon så de va bäst. Nu ska jag göra en fysikuppgift som jag helt hade glömt bort, efter de blir de lååång dusch för jag frsyer som ett as..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Glöm inte din Bloggadress:


Kommentar


Trackback
RSS 2.0